pinkieeslife

Alla inlägg under augusti 2012

Av Pinkiee - 28 augusti 2012 17:07

Nu har jag fixat en ny header!!^^ nt för att ngn bryr sig... menmen ccc:

så... jaa... det var det...

SES SEN NÄR BLOGGPAUSEN E SLUT!! CCCC:

BYEE.....

Av Pinkiee - 28 augusti 2012 16:38

heii! ♥ jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus.... Pallar nt blogga just nu... har lixom inget att blogga om.... Jag bloggar när jag har ngt att blogga om.... cc: jag kmr nog tbx när min video e fixad cccccc:

såå... byee för tillfället.....

BARA FÖR ATT JAG HAR BLOGGPAUS KMR JAG HA MASSA IDEER OCH BLOGGA SKITMKT -.______.-

öhh.... kolla in Glams blogg, Kawaiifreaks.bloggplatsen.se ^^ Glam e min bäzza i msp c:

Nu ska jag fixa ny header.... SEN SLUTAR JAG FÖR TILLFÄLLET CCCCC:

See Ya! ♥

Av Pinkiee - 26 augusti 2012 21:49

Gggaaaahhh DDD: nu blir jag jäwligt irriterad. Jag hade äntligen lagt upp videon, men då gick den nt att spela upp, för filen var för stor elr nåt ?.?"
Azzå... Det känns som att ngt alltid pajar när jag försöker göra ngt kul D:<
Jaja.... den kmr om typ några dar.... Hoppas jag .____. Jaja.....
// en sur pinkiee

Av Pinkiee - 26 augusti 2012 15:19

Jäjjjjjj nu kmr videon snaaart!!!! Den e typ klar nu :DDD
Sååå.. Håll utkik!
See Ya!

Av Pinkiee - 25 augusti 2012 09:36

Jag har fått frågor om jag kan lägga upp irl bilder.... Svar till alla:

NEJ!!! Jag vill göra det, men jag får nt DDDDDD': såå..... jaa....

hehe... kanske kan önska mig det i present när jag fyller år   muhahahaha >:D

nejmen..... :c snart lägger jag upp bilder jag ritat c:

See Ya!
 

Av Pinkiee - 24 augusti 2012 14:38

Fick gå hem tidigt från skolan idag :c har ont i magen och huvudvärk :ccc bläh.... OCH IMORN E DET LÖRDAG OCH DÅ VILL NT JAG VA SJUK DDDDDD':

Jäjj, ska äta massa Toblerone imorn 8D

jaja.... min brorsa har fångat en geting, den är i ett glas som står brevid mig 8D

See Ya! ♥

Av Pinkiee - 24 augusti 2012 07:14

Skola snart... Nu ska vi börja följa
schemat.... D: det.betyder matte o NO (hatämnen) fast ja.... Skriver mer sen, nu ska jag äta frukost. Btw, har ritat en bild som jag visar senare :D
OCH jag visar en bild på mitt öga!!!!!!! (spärrar upp det lite på bilden, så det ser muppat ut xD) bättre bilder kmr sen c:
See Ya!

Av Pinkiee - 22 augusti 2012 19:34

Sry för dålig uppdatering, men skolan har börjat och min hund e sjuk. (fast han mår JÄTTEBRA nu, nästan normal igen c:)

jag har börjat 7:an :''D åzum!! eller...? jag vet nt.... men det känns åzum just nu iaf ;D

Jaja.... Min blåa adidas-väska har oxå kommit 8D bilder kmr kanske ikväll C:

jaja... msp har förändrats mkt :o de har bytt ut de gamla gubbarna på framsidan, MOT NYA JÄTTEFULA D: fast.. ngn var snygg ;D

Iaf... kmr blogga mera nue, när min hund mår bättre, hade nt lust att göra ngt när han nt mår bra :/

iaf.... skriver nog mer sen om mitt intressanta liv.... btw, mitt ''artistnamn'' e PinkieedaBläckfisk!

See Ya! c:


Presentation


Hajj! c: Jag heter pink_cool_girl på msp! Jag kmr blogga om msp, livet och annat skit! Välkommen c:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards